22 јул 2013

Грешка у систему или људски фактор

Два дана након истека гаранција за ауто покварила ми се клима. 
Зовнем Рено сервис и питам их има ли каквог попуст или шта могу да очекујем и добијем одговор: "да су у питању сати, а не дани гаранција не би важила". Погледам форуме и брдo примера где је клима отишла након сервиса и гаранције. Поправа кошта око 650 Еура ( две просечне српске плате за оне који ово буду читали кроз пар година). Одем у сервис "Јевтовић ауто" у Чачку, оставим ауто, они кажу да сачекам. Сервис скоцкан, сређен, понуде ме да одем до ресторана и да попијем пиће јер ће трајати. Одем, ресторан у оквиру сервиса изгледа  "само тако", љубазна услуга, попијем пиће, налетим на познаника, лепо се испричамо. Да платим пиће, кажу нема потребе. Помислим - све ми ово смрди, ал ће да ме одеру на крају. Раде три сати, и кажу да не могу да открију квар и да морам доћи поново. Шта ћу, закажем термин и спремим живце  (а за новац, већ рачунам шта сам све могао да купим; а нисам - нити ћу). Господин (зове се Бобан) изведе ауто и мртав `ладан каже "клима вам ради". Изгледа да је до тастера, треба дуже да се држи, па ако смета могу да дођем када ми одговара. Ја пресрећан, да частим човека, неће ни да чује. Инсистирам, ал` опет човек неће новац. Кажем "могао си ово наплатити колико си хтео, изгубили сте доста времена то је најмање што могу". Неће и тачка. 
Одем са утиском да је ово као да сам нашао 650 Еура на путу! Сад размишљам да ли да званично и јавно похвалим господина, ал` не знам каква је политика фирме - да не добије отказ. Шалим се! Има још људи који знају да се носе са искушењима ... НЕМА ПРЕДАЈЕ!

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...