10 април 2017

Izbori 2017 - u inat svima

Broj 11. Nenad Čanak, ispred Lige socijaldemokrata Vojvodine
Ovaj čovek je prva realiti zvezda u Srbiji. Od politike je napravio show (naravno i biznis). Nikad nisam mogao da ga razlikujem od Šešelja  osim što je Šešelj spreman na ličnu žrtvu. Za razliku od Šešelja koji uspešno blamira ideju srpskog nacionalizma, ovaj komrpomituje ideju decentralizacije Srbije. Bori se za uvodjenjem srednjeg nivoa vlasti (autonomija) gde vidi svoju ličnu šansu . Kandidovao se sa pričom da ljudi žive i van Beograda. Sve ono što sada važi za Beograd sutra bi važilo i za Novi Sad. Ljudi žive i van Beograda i Novog Sada.
Broj 10. Milan Stamatović, kandidat Grupe građana "Za zdravu Srbiju - Milan Stamatović
Ne znam ništa o ovom kandidatu. Ako je dobar čovek onda je loš političar jer mu je loš tajming. Ako je loš čovek onda verovatno pokušava da nešto dobro da izvuče za sebe, kao i svi ostali uspešni biznismeni.
Broj 9. Aleksandar Popović, kandidat Demokratske stranke Srbije
Za njega neću glasati samo zato što sam bivši član DSS (dok je bila kombi stranka) i znam kako je i zašto DSS propao. A osim toga imali su šansu da nešto i naprave, a očito nisu uspeli.
Broj 8. Vojislav Šešelj, predložen od strane Srpske radikalne stranke
Veća zvezda od Čanka. Sećaću ga se iz haškog perioda.
Broj 7. Boško Obradović, kandidat Srpskog pokreta Dveri
Nije uspeo da se snadje na beogradskom političkom asfaltu. Svi ga prozivaju i vladini i antivladini mediji i to je jedini razlog što mi se svidja. Ima hrabar ali i naivan nastup veoma pogodan za ismevanje i svi to obilato koriste.  Mada, to više govori o stanju u društvu. Broj njegovih glasova je upravo broj onih koji su spremni za potpunu promenu sistema.  Takvih je u vom trenutku nedovoljno, što je u zemlji gde večina živi na rubu egzistencije i opravdano. Politička ideja koju on zastupa je za bogate i jake države, što mi u ovom trenutku nismo.
Broj 6. Aleksandar Vučić,  kandidat vladajuće koalicije
Ovaj kandidat nikad nije ciljao biračko telo kome ja pripadam, tako da je razumljivo da neću glasati za njega. Čak ni on ne očekuje glasove ljudi poput mene. Njegov javni nastup je jako neuravnotežem i na racio nivo ne mogu da ga pratim. Veoma često u istoj rečenici ima više konstatacija koje nisu u skaldu jedna sa drugom. Medjutim, ne mogu da razumem one ljude koji bi da ga smene po svaku cenu. Čovek ima svoje biračko telo i to je legitiman demokratski proces. Iz mog šireg okruženja znam samo dvoje ljudi koji javno priznaju da će glasati za njega. To dvoje ljudi mnogo cenim, ali ne zbog toga za koga glasaju. 
Broj 5. Luka Maksimović, predložen od strane Grupe građana Ljubiša Preletačević Beli, Beli - Samo jako
Ovaj čovek je doneo novost na realiti scenu Srbije. Podigao je na veći nivo. Jako mi je zanimljivo da slušam političare koji mu se podvlače. Još jedna dobra stvar - snašao se na beogradskom asfaltu i smešno mi je da gledam beogradske priznate satiričare u njegovom prisustvu. Kao da su se preptlatili ne mesto najduhovitijih, a onda dolazi Beli i oni su ljubomorni. Naravno da neću glastia za njega, ne zato što je politika ozbiljna stvar već zato što nema političke ideje.
Broj 4. Saša Radulović, kandidat Grupe građana "Dosta je bilo"
Zastuma neoliberalnu ekonomsku politiku i to mi se ni malo ne svidja. Bio stečajni upravnik ni to mi se ne svidja. Jednom sam bio u situaciji da postanem stečajni upravnik i kada sam pročitao regulativi i dobio predloge video sam da u tim vodama ne može da se snadje neko kao ja, tako da mi je ova grupa ljudi potpuna strana.
Broj 3. Miroslav Parović, kandidat Narodnog slobodaraskog pokreta
Pogledao sam dva nastupa i nisam mogao ništa da ga razumem,  a to mi se baš retko dešava.
Broj 2.  Vuk Jeremić, kandidat Grupe građana "Moramo bolje"
On je čovek zadatka i mislim da svojim diplomatskim stavom više pokuša da se proda na tržištu nego što se nada da može da pobedi. Može da brani bilo koji stav i to je ono što mi se kod njega ne svidja. Nit' smrdi nit' miriše. Jedini je u stanju da uzme glasove vladajuće koalicije i zato je najčešće na njihvoj meti.
Broj 1. Saša Janković, predložen od strane Grupe građana "Za Srbiju bez straha".
Ljudi su se uželeli nekoga ko tiho priča i to zna da iskorsiti. Na osnovu nastupa onih koji ga podržavaju (a to je njegovo najveće političko bogatstvo) stekao sam utisak da bi u slučaju njegove pobede bilo isto kao sada, samo što bi se to radilo tiho. Nikakva nova ideja. Mislim da bi bio isti pritisak na medije kao sada, samo to što bi bilo tihim metodama. Tradicionalisti i pripadnici SPC  u Srbiji vrlo dobro primećuju kako mediji koji ga podržavaju ismevaju opšte vrednosti  i pokučavaju da naprave neki novi sistem vrednosti. Zbog toga neću glasati za njega.
Ipak ću izaći na izbore i  glasati jer nisam ništa bolje od ovog ovde ponudjenog. 

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...