Методологију управљење јавним мњењем је најлакше пратити на пословним мрежама јер смо ту пријавњени налогом који нам обезбеђује приходе тако да је то медиј где је потпуно јасно чијој вољи смо подчињени. Глобални послодавци своје поруке шаљу у толерантном духу док се код запослних само очекује да се према том ставу баждаре. На пример, није ми тешко замислити да нека америчка компанија ових дана својим запосленим у целом свету пошање поруку да су забринути за ментално здраве својих запослених поводом страшних сцена из Украјне и да предложе да о трошку корпорације оду на терапију са психологом који ће их излечити од траума које изазивају зли Руси. Постоји и урбану легенду да су таква писма почела да стижу и у Републику Српску и да се један од запослених пријавио за лечење за трауме које вуче још од бомбардовања из 1995.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Братоубилачки мир
Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je што је један део увек победник. М...
-
Времена су одувек билка таква да човек може пасти у искушење да прода веру за вечеру. Изазван тежином околности човек тада ваљда размишња ...
-
Они који на основу наслова очекују општеприхваћено користољубље требало би да одмах одустану јер је ово празнословље сасвим другачије - тре...
-
I чин (почиње као виц) - П - предузетник, И - инжењер и М - менаџер маркетнинга, тј. спин мајстор Сретну се предузетник , инжењер и менаџе...
Нема коментара:
Постави коментар