Методологију управљење јавним мњењем је најлакше пратити на пословним мрежама јер смо ту пријавњени налогом који нам обезбеђује приходе тако да је то медиј где је потпуно јасно чијој вољи смо подчињени. Глобални послодавци своје поруке шаљу у толерантном духу док се код запослних само очекује да се према том ставу баждаре. На пример, није ми тешко замислити да нека америчка компанија ових дана својим запосленим у целом свету пошање поруку да су забринути за ментално здраве својих запослених поводом страшних сцена из Украјне и да предложе да о трошку корпорације оду на терапију са психологом који ће их излечити од траума које изазивају зли Руси. Постоји и урбану легенду да су таква писма почела да стижу и у Републику Српску и да се један од запослених пријавио за лечење за трауме које вуче још од бомбардовања из 1995.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
ERP интегратор - преводилац са корисничког на програмерски језик
У изреци "Ако брег неће Мухамеду, хоће Мухамед брегу!" свако, и од корисника и од програмера, тачно зна шта се на кога односи. Сви...
-
I чин (почиње као виц) - П - предузетник, И - инжењер и М - менаџер маркетнинга, тј. спин мајстор Сретну се предузетник , инжењер и менаџе...
-
У изреци "Ако брег неће Мухамеду, хоће Мухамед брегу!" свако, и од корисника и од програмера, тачно зна шта се на кога односи. Сви...
-
Након последњих локланих избора у Србији консултовао сам вештачку интелигенцију у циљу добијања алгоритма за успоставу извршне власти. Огра...
Нема коментара:
Постави коментар