09 фебруар 2011

Пореска управа као Банка , ал` само за ажурне

Стигло писмо. Жена пита  "саобраћајна или пореска". Кажем да је  добро све док   невладине организације  нису почеле да шаљу опомене. Овог пута пореска. Кажу да сам дужан 30000 динара. Одем да видим шта је то. Кажу да сам пре 7 година имао фирму и да је дуг по тој основи. Донесем докумет где стоји да сам при затварању фирме измирио све обавезе. Будале џабе чувао папире. Кажу да сам унео погрешан позив на број на једном вирману. Кажем да сам унео тачно, али да су они унели погрешно. Они мени траже да докажем. Питам има ли какве везе што сам по закону дужан да чувам документа 5 година. И тако ...остао ми дуг од 5000 на једном рачуну, а на другом сам грешком био у претплати. Покушам да их убедим да то није проблем и да ураде прекњижавање. Хоће само да платим прекњижавање. Нема везе што сте Ви погрешили платићу. Платим и после пар дана дођем да проверим стање. Одговоре да је прошло прекњижавање  и да сам сад дужан само 25000 по основу камате, јер на претплати нисам имо право на камату а по дугу наравно да имам. Упињ`о се да објасним и ништа. Упињ`о, упињ`о и на крају платио. Ал` то није крај. Сутрадан у новинама прочитам да пореска управа отписује дуг по основу камата. Супер, одем да ми врате паре. Кад оно тамо право на отпис стекли само они који нису платили. Пуји пик ...тако помако ....Још једном сам добио доказ да сам будала. Ништа ново!

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...