18 мај 2012

РТС потврдио да је било крађе на изборима - ко има очи нека види ...


До данас сам претпоствљао да је било крађе на изборима. Као бившем активном отпорашу (већ сам се покајао за то) тешко ми је да некоме верујем потуно (па и дверјанима). Међутим, данас сам добио потврду од РТСа (стари добри РТС). Наиме, на сајту Двери видео сам слику са протеста (птичија перспектива) где се види велика маса људи (Двери кажу више од 10000), а на РТС кажу 2000 и прикажу ту исту слику само из жабље перспективе где све види само први ред дверјана. Мени је то довољно да закључим ко је за ово у праву, а онда дедукцијом и аналаогијом ко је у праву око крађе избора. Ово поштен човек не може да прећути ...


Међутим, као отпораш нисам имао шта да изгубим и борио сам се до краја. Из данашње персепктиве био сам јако храбар и веома глуп што сам то радио. Овога пута сам кукавица и калкулант јер осим вербално нисам у стању да ни на који други начин тренутно подржим Двери и њихов праведан протест, јер кога су змије уједале тај се и гуштера плаши. Оно у шта сам сигуран је да ревелуцију диже или довољна количина новаца или довољна количина оних који немају шта  да изгубе. Како Двери немају довољно новца питање је колико је оних (као ја 2000.) који немају шта да изгубе.  Оно чег ме је страх је да они који немају шта да изгубе не могу ни да се контролишу и како ће се све то завршити. Истиниљубље и правдољубље тера човека да подржи дверјане, али ...

Поставља се питање колика је диктаура у нас и докле су службе стигле да се инфилтрирају у Двери. Без обзира на људе међу дверјанима постоји неки флуид добре воље и енергије (барем ми тако изгледа) који правазилази сваког понаособ, а и суму свих. Ја сам мишљења да и ако би служба нахватала неког из врха Двери да би то било узалудно јер је идеја јача и да би срам у дверјанској средини одрадио своје.

... ако би се и двери избориле за своје, опет се поставља питање шта даље и ту је мени главни проблем. Имамо ли снаге да се као колектив поправимо, покајемо и покренемо на добро или ћемо опет да се свађамо, делимо и уништавамо.

На овом месету ми опет одзвања молитва св. владике Николаја "
...Не тражимо да нам даш ни богатство, ни славу, ни освету над непријатељима нашим, него те молимо за неколико ствари сходно Твом Еванђељу: Прво Те молимо, даруј нам крепости и снаге да Тебе не издамо и о Тебе се не огрешимо; Друго Те молимо, даруј нам Духа Твога Светог и Мирољубивог да се у Теби сви сјединимо у мишљењу и деловању.О, Господе Исусе Христе, Боже наш, ослободи народ српски од сваке нечистоте телесне и душевне, од власти безбожника и слугу туђина, од лажи и смрти,од неслоге и мржње и свакога зла ..."
Када свако од нас, а посебно они који немају шта да изгубе буду имали ово у себи ето нам спаса ...
Боже помози!

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...