20 мај 2012

Трчање пред руду

О овоме доле постоје докази на мом фејсбук налогу:
1. Прогнозирао сам да ће 500000 људи у другом кругу бити мање него у првом кругу избора. Било је 600000 мања излазност у другом кругу.  То је око 20% бирача у односу на први круг.
2. Успео сам да погодим да нико то неће ни споменутина јавним медијима јер су једино Двери позвале на бојкот.
3. Пар сати пред крај избора успео сам да погодим да ће Николић победити (чим су као грешком из ЕУ честитали Николићу било ми је јасно да је стигла порука да сад може он да мало "крадуцка", а да Тадић не сме да зуцне)
4. Успео сам да погодим да Николић у првом обраћању неће ни поменути крађу из првог круга.
5. Све ово ће се доказати тек када се буде заташкала прича из првог круга : Ја теби ти мени.

Ако дође до понављања првог круга (у које ја лично не верујем) онда сам стварно погрешио без обзира на прве четри тачне претпоставке. У супротном  ћу своје политчке анлизе убудућности дебело наплаћивати ;).

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...