07 септембар 2017

Pozitivni uticaj potrošačkog mentaliteta na kognitivni razvoj detata u fetalno-predškolskom periodu

Sa prvačetom vežbam ja matematiku. Radili smo levo,desno i sabiranje do 10. Međutim, primetio sam i uticaj majke. Juče uđosmo u radnju gde piše akcija 20%. Stoji cena 3000 dinara i prvače ladno reče da je to  ustvari sada 2400! Samo kod majki matematika počinje sa računanjem akcijskih popusta, to od mene nije mogao naučiti. Napokon i ja da imam neke vajde od tog silnog marketinga. Sada sam ja na potezu da mu objasnim da je realna cena morala biti uvećana za 25% da bi se mogao obračunari popust od 20%. To će ići malo teže jer mu ni majka u to ne veruje!

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...