07 септембар 2017

Pozitivni uticaj potrošačkog mentaliteta na kognitivni razvoj detata u fetalno-predškolskom periodu

Sa prvačetom vežbam ja matematiku. Radili smo levo,desno i sabiranje do 10. Međutim, primetio sam i uticaj majke. Juče uđosmo u radnju gde piše akcija 20%. Stoji cena 3000 dinara i prvače ladno reče da je to  ustvari sada 2400! Samo kod majki matematika počinje sa računanjem akcijskih popusta, to od mene nije mogao naučiti. Napokon i ja da imam neke vajde od tog silnog marketinga. Sada sam ja na potezu da mu objasnim da je realna cena morala biti uvećana za 25% da bi se mogao obračunari popust od 20%. To će ići malo teže jer mu ni majka u to ne veruje!

Нема коментара:

Постави коментар

Неодлучни одлучују

За разлику од 15. марта 2025. године , када сам у Београд ишао са два ситуацији сасвим примерена сапутника, овог пута сам кренуо са две мату...