20 септембар 2017

Zašto su porodični vikendi na Zlatarskom jezeru tako dobri i uspešni.!?

U duhu modernih naslova novinskih članaka evo i ja da postavim glupo pitanje kao naslov. Međutim, za razliku od novinara gde je odgovor svima razočaravajući u ovom slučaju je efektan, ako nikom drugom ono bar meni.
Redom:
Definicija dobrog vikenda - odeš sa prijateljima i vratiš se bogatiji za jedno lepo druženje.
Definicija dobrog vikenda na Zlatarskom jezeru - Odeš sa prijateljima, a vratiš se sa rodbinom i bogatiji za jedno lepo druženje u prirodi i vrlo vrednom nekretninom!
Ovako:
Čačanin, sa kojim sam se sprijateljio zahvaljjući druženju naše dece, me pozove da porodično odemo za vikend na Zlatarsko jezero. Smestimo se kod njegovog rođaka za koga se ispostavi da mi je bio školski drug. Njegov otac nam objasni da tek pristigli gosti sebe pogrešno smatraju prijateljima. Tek kad se iznenadismo objasni da su nam prababe rođene sestre. U znak ushićenja i radosti odemo da se provozamo čamcem po jezeru. Ja mu pokažem gde se nalazi parče zemlje koje sam dobio u nasledstvo i za koje su mi tada rekli da ništa ne vredi  jer je neplodna i daleko od bilo kakvog puta. Školski drug se nasmeje i kaže mi da ta zemlja sada vredi iznenađujuće mnogo, jer postoji veliki broj zaljubljenika u prirodu i jezero koji  baš to mesto smatraju idealnim za vikendicu i da se redovno raspituju za vlasnika.
Jedva čekam sledeći vikend. 

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...