26 април 2020

Teorijica zaverice

Pun mi je inbox (kufer) raznih teorija zavera. Sam sam kriv, jer sam neke od njih pogledao i mašina me ubacila u mašinu. Sada teže mogu da nađem šta me stvarno zanima.

Što je najgore nisam od onih koji se ismevaju teorijama zavera umišljajući da sam nešto pametniji od njih, nemam ništa protiv distributera niti korisnika bilo kojih teorija. Uvažavam njihove ekonomske, psihičke i psihološke razloge, a i ko sam ja da sudim!? Sada mi je stvarno teže da razaznam šta je meni bitno jer me sama mreža bombarduje sadržajem koji me na zanima, a trebalo bi, jer izgleda da njen algoritam zna kako su i koje su teorije povezane.

Pod tim uticajem rešio sam da vratim istom merom i da i ja napravim jednu teorijicu zaveverice:

Sad će mrežni algoritam da izađe sa rešenjem tako što će početi da samoinicjativno filtrira sajtove, da me uskraćuje za mogućnost da ja validiram izvor, a sve u moju korist i uz veštačku inteligenciju, a na uštrb prirodnog razuma, jer ko sam ja da sudim šta je tačno!

Jedna greškica i nema više povratka na staro!


PS

Imao sam još jednu teorijicu povezanu sa mrežom Globalne 6. Generacije koja je nasledinica 5G mreže i kako je njena oznaka G6G povezana sa štamparskom greškom slova G i 6 , al šta ako se nađe neko ko mi poveruje.

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...