15 април 2019

Bolesnik, Pinokio i fašista - Povratak u budućnost Srbije

Zbog povišene temperature, što lične što sveopšte reših ovaj vikend da ispratim sve dostupne medije sa nacionalnom frekevencijom. Ispade da se jedino iz bolničke postelje mogu razumeti. Gotovo dvadeset godina ne pratim dnevnopolitičke programe i bi logično da počnem od toga. Samo da ne bude ponovo o Slobi i Miri. Slobu niko nije ni pomenuo, a o Miri su bile samo zadnje vesti i po hronologiji ovog vikenda, a i po njenoj životnoj hronologiji. Vulin je se ni mrtve nije odrekao, svaka čast na doslednosti. Čak šta više ne sećam se da je u to vreme bio ministar vojni, ma čak ni vojnik. Dakle, i napredovalo se. Dačić nas vodi u EU a šalje telegram saučešća porodici u Rusiji. Bilo mi je fenomenalno odkuda  zna adresu. Ovi naši domaći mangupi su napokon prevazišli ove sa zapada. Ne znam da li se ko setio da  njima pošalje telegram saučešća. Baš bi bilo uviđajno da je Toni Bler poslao telegram Dačiću, Klinton Tačiju,  Čedo  Šešelju, a Čanak Čedu... Jer ipak niko od njih ne bi bi imao toliko pratioca da nije bilo Mire.
Udarna vest je bila o nekom fašisti iz  Čačka. Mislio sam da je lokalna vest, pa sam proverio da li je nacionalna frekvencija. Ne jedna, nego sve REMove frekencije su me razuverile, jer su imale totalno istu priču. Meni je to zvučalo neverovatno i počeo sam da se brinem. Ma ne to što su sve frekvencije na istoj frekvenciji već od kuda fašista u Čačku?! Kako sam u međuvrmenu video da  su i ustaše polažole venac u Jasenovcu, to mi je postalo prihvatljivo. Sećam se kako sam se ranije čudio od kuda komunisti u Čačku.  Ovaj fašista mi je zvučao baš misteriozno. Zove se i preziva isto kao jedan moj komšija, bibliotekar iz Čačka za koga sam svojevremeno glasao jer je ostavljao utisak još neiskvarenog i porodičnog čoveka. Čak šta više i isto izgledaju. Ali, samo bi budala mogla da pomeša ova dva imenjaka Obradovića jer ovaj moj komšija je intelekutalac sa knjigima punim divnih poruka o hrišćanskim vrlinama. A u ovo vreme sve je dostupno na internetu i može da se pročita pa niko nije lud da veruje frekvencijama više nego svojim sopstvenim očima i ušima.  Elem, taj fašisa je okupio jedva stotinak ljudi u Čačku i zajedno sa nekim tajkunima organizovao 7423 ljudi u Beogradu. Izgleda da su mnogo opasni jer su svi brujali samo o tome. Poslanici i odbornici u svim gradovima su se samo-mobilisali da čuvaju svoje fotelje, al bukvalno. Hteli su i da štrajkuju glađu, al im je valjda neko rekao da bi to bilo prvi put da neko tako brani vlast u modernoj istoriji, pa su je odložili za dve najviše tri godine. Ja sam se zabezeknuo od kuda stotinak fašista u Čačku, ali sam onda od ministra policije saznao da ih je bilo malo pa mi je laknulo. Medjutim, zbunilo me to što je predsednik lično hteo da im se obrati, ali ih nije bilo dovoljno pa sam se tek zbunio jer sam zaključio da je predsedniku potrebno mnogo više fašista da bi im se obratio iz prvog lica. O tom Bošku fašisti Obradoviću predesdnik je pričao pola sata. Setih se da je ovaj Boško bibliotekar Obradović svojevremeno tražio duel sa predsednikom. E tako je to u životu - kada nećeš dijalog sa Boškom dobiješ monolog bez (a, o) Obradoviću. Ma ne samo predsednik već i mnogi minsitri, poslanici, ma svi, čak i neki zamenici gradonačelnika pričali su šta je Boško rekao, šta je Boško mislio i šta su Boškova uverenja. Samo od Boška nisam moga da nadjem ni jednu izjavu o tome šta je on rekao, mislio i šta su mu uverenja. A nije da nije hteo. Čak je samoinicijativno išao u RTS i nisu mu dali.  To je sigurno ovaj fašista,  jer ovaj moj komšija nije drvoseča i ne nosi sa sobom testeru. Mada i ovaj nije drvoseča jer ne znam ni jednog drvoseču koji nos električnu testeru, a i da je nosi poneo bi kabal za struju. Ovi fašisti su baš glupi, jer da je imao strujni kabl možda bi ga i uključili na elektronske medije.
Saznao sam da predsednik sprema odgovor i da će dovesti svoje ljude i da samo pomaljanje njegovog nosa može da dovede više ljudi nego što je bilo fašista. Opet sam se zabrinuo ko su sad pa tih više od 7500 ljudi koji bi se pojavili samo da bi videli predsednikov nos. Time bi predesdnički nos mogao da postane poznatiji od Pinokijevog (ne Pinočijevog kažem Pinokijevog). Meni je potpuno jasno da predsednik ima većinsku podršku, al ne kapiram što se takmiči u ovoj igri i kako to da nije zabrinut što je priznao da će fašisti u Srbiji preći cenzus. 
Što dovlači toliko ljudi, samo iz Jabladničkog okruga biće više pratioca nego fašista.  
Što, brate, ne pusti ovog fašistu na nacionalnu frekvenciju da narod lično čuje koliki je fašista. Možda nema poverenje u sposobnost procene naroda i možda narod stvarno voli fašiste i šta ćemo tad? Šta ako fašista zavede narod svojim govorom. Zato je bolje da mu spremi TV duel i "potpuno ga raskrinka" da vidi narod sa kakvim fašistom ima posla. Našeg predsednika nije sigurno strah, nego ne kapiram šta je razlog.
Nije mi loša idaje, samo mi malo krivo što će fašista da dobije dijalog. Al ako su mogli i teroristi i  separatisti , pa što ne bi mogao i jedan običan fašista. Možda tako nekad stigne red i na ovog mog komšiju koji se ipak prvi setio da traži dijalog. Mada mislim da bi bilo još efektnije da Vidimo TV duel ova dva Boška pa kom opanci kom obojci. Pa ko bude bolji u veliko finale.
A do tada ja ću se držati ovog mog komšije profesora srпskog jezika, što je sigurno sigurno je, ko će ove ostale da pohvata jer mi ne pada namapmet da se više kačim na nacionalnu frekvenciju i da još nekada ovako protraćim vikend, kad je svakom normalnom sve jasno.

Нема коментара:

Постави коментар

Братоубилачки мир

Нема тог великог рата док се Срби не лате оружја и међусобно не поубијају. Једино добро у тој погибли je  што је један део увек победник.  М...